Breaking News
Loading...
Wednesday, May 16, 2012

Info Post
Sokszor zavart engem az a tény, hogy nem hordhatom a divatnak éppen megfelelő "szexi" ruhadarabokat. Nem voltam elégedett a lábammal, a hasammal...etc. 15 évesen óriási fájdalom volt, hogy nem vehettem fel haspólót és miniszoknyát mint a többiek -hülyén éreztem magam bennük- bár az osztályképeket nézegetve most szerencsésnek érzem magam :).
Azóta kikísérleteztem, hogy bármit a saját alakodra és személyiségedre variálhatsz, akár szexi cuccokat is. Az idei trendek közül  kedvencem az áttetsző fekete anyag. Nos, ez nekünk telt lányoknak még jobban is állhat mint a vékonyabb lányoknak ugyanis az anyag alá kell egy kis "husi", csak tudni kell viselni. Adele pedig tudja! Zseniális választás volt mindkét ruha, a pöttyös különösen tetszik, még télen beszereztem egy nagyon hasonló felsőt, amit mai napig imádok. Még dögösebb lesz a viselet ha bőrrel kombinálod, lehet szoknyával, de én a dzsekire szavazok. Gyöngy és arany kiegészítőket javasolnék hozzá, egyszerű, de nagyszerű! 


Ruha: Clemets Ribeiro
Ruha: Burberry
    Ezt a kis felsőt a H&M-ben találtam, de láttam még hasonlót a Debenhams-ban is. Azért óvatosan az áttetsző részekkel, mindent ez sem takar el!



Képek: redcarpet-fashionawards.com

0 comments:

Post a Comment