Breaking News
Loading...
Wednesday, January 2, 2013

Info Post

Kedves olvasóim! 

A világnak nem lett vége tavaly Decemberben, és a blognak sem. Tudom nem voltam jó blogger 2012-ben, de idén igyekezni fogok. Nem készültem nagy és meglepő visszatéréssel, viszont sok rovattal és gyakori posztokkal szeretnék nektek kedveskedni 2013-ban. Hálás  vagyok minden lájkért, megosztásért és elismerő kommentért amit kaptam/kapok, nekem számít a véleményetek. Szeretnék a saját stílusomnál maradni, nem leszek reklámfelület és itt csak azt olvashatjátok amit én is elismerek vagy szeretek. Már nem vagyok tagja semmilyen gyűjtő oldalnak, egyedül a Glamour Online  oldalon van saját rovatom amire kimondottan büszke vagyok és ezúton is szeretném megköszönni a lehetőséget a szerkesztőségnek. Továbbra is követhettek Facebookon és Twitteren ahol a mindennapi életembe nyújtok egy kis betekintést.  

                                                                  Egy szó mint száz, üdvözöllek benneteket az újragondolt blogon! 

Judit

0 comments:

Post a Comment