Breaking News
Loading...
Wednesday, January 23, 2013

Info Post
Hát újra itt! Alig vártam, hogy képekkel jelentkezhessek és megmutassam a legújabb szettjeimet. Az első a kedvenc blúzom, ezer éve vadásztam rá és végre féláron megszereztem. Szeretem a zöldet, az a szőkéknek és barnáknak egyaránt jól áll. A bőr ujjas kabát pedig a cseresznye a habon! Lehet a szegecs már kezd kimenni a divatból, de ez engem nem igazán zavar. A madaras nyakék mellé pedig nem is volt szükség más kiegészítőre, önmagában egy kis fekete koktélruhával is ütős lenne. 
A képeket Réka húgom készítette, ezentúl rendszeresen fotózunk. 
Size can't stop me!








Kabát - F&F
Ing - H&M+
Nadrág - H&M+
Kesztyű - Régi, anyumé.
Táska - A márkát nem tudom, reptéren vettem.
Csizma - Zara
Nyakék - Zara

0 comments:

Post a Comment