Breaking News
Loading...
Wednesday, February 6, 2013

Info Post
Nem tartom pontosan számon hány darab zakó és blézer lóg a szekrényemben, a múltkor találtam egy kéket amiről teljesen megfeledkeztem és még sosem volt rajtam. Ha valaki választás elé állítana mi lenne az egyetlen ruhadarab amit életem végéig hordhatok, gondolkodnom sem kellene rajta. Azért egy farmert és egy  fekete magassarkút megmentenék valahogyan, e hármas együttese minden alkalomra megfelel. Karl Lagerfeldnek a kis fekete, nekem ez. 
Ez a stílus Emmanuelle Alt védjegyévé vált. 
Idén tavasszal minden a mintákról szól és teljesen mindegy, hogy színes vagy fekete-fehér az anyag. Csíkok, pöttyök, geometrikus minták, batikolt hatás szinte mindennel találkozhatunk majd. Épp itt a tökéletes alkalom, hogy bővüljön a gyűjteményem ami már így is egy olasz maffiózó család létszámával egyenlő.  

#1
Dora Abodi SS13 The Golden Child kollekció

#2
Clover Canyon printelt blézerek

#3
Kata Szegedi SS13 printelt zakó

#4
Zara  SS13 csíkos blézer

#5
Stella McCartney elbűvölő blézerei

#6
Asos hímzett zakó 

#7
Marina Rinaldi SS13 férfias zakó 

#8
H&M gomb nélküli fehér blézer

#9
Topshop ombre blézer 

#10
Hermann Lange pöttyös rövid blézer

Size can't stop me!

0 comments:

Post a Comment