Breaking News
Loading...
Wednesday, February 20, 2013

Info Post
Még nem igazán sikerült feldolgoznom ezt a sok behatást ami ért az elmúlt pár napban. Eleve nem rajongok a repülésért, de sikerült félresöpörnöm a félelmemet és azt kell mondjam, megérte! Ez a sok a nő akikkel találkoztam olyan kisugárzással bírnak, hogy bármelyik szépségkirálynő megirigyelné őket érte. Beléptem egy olyan terembe ahol én voltam a legkisebbek egyike. Az egyik blogger rám nézett és azt mondta, hogy hát én milyen vékony vagyok, lehetek úgy 46-os méret... Ez a mondat azóta sem ment ki a fejemből, és megtanultam azt, hogy minden csak nézőpont kérdése. Hiába volt közöttük olyan aki még az 56-os méretet is elérte, ez őt egyáltalán nem zavarta. Mivel nincs arra lehetőségem, hogy mindig ilyen nők közelében legyek - és valljuk be, ez nem megoldás -  nincs más hátra, mint megtanulni, így is lehet élni. Boldogan, stílusosan és kiegyensúlyozottan. Egy szó mint száz, a press day jól sikerült és csupa pozitív megerősítéssel tértem nyugovóra. 

Volt szerencsém megismerni Velvet D'amour plus size ikont. Szinte mindent megcsinált, amiről egy divatrajongó csak ábrándozhat. Fotós és modell is egyben, saját magazinja van és végig vonult már Jean Paul Gaultier kifutóján. 

A többi magyar résztvevővel is készítettünk közös képet. Balról jobbra:
Eva Fontaine plus size modell, Zsuzsa blogger(Cupcake and Pearls), Velvet és Én

Anna Scholz dizájner személyesen is részt vett mindkét napon, nagyon kellemes beszélgetőpartner és stílusos nő. 

Az esemény egyik szervezője Rianne Ward megnyitja az első mini showt. 

Az egyik legérdekesebb és legstílusosabb modellt lencsevégre kaptam az utcán is. Olivia Campbell egy angol plus size modell és mind a megjelenése mind a személyisége lehengerlő! :)


Volt első nap egy kis ízelítő show, nagyon kötetlen volt, mindenki élvezte, egy lány még a cipőjét is levette. :)




Size can't stop me!


0 comments:

Post a Comment